Klik iklan nie yer . ..

Matahari Terbit Dari Barat?


Sains astronomi menyatakan bahawa kelajuan Planet Mars telah mengalami penurunan dalam perjalanannya menuju arah timur dalam beberapa minggu terakhir ke tahap yang kita perhatikan goyah "" antara timur dan barat serta rabu 30 Julai pergerakan planet akan berhenti menuju arah timur.

Kemudian pada bulan Ogos dan September ... Mars menukar arah dalam arah yang bertentangan ke Barat-dan bahawa sampai akhir September yang bermaksud matahari akan terbit dari barat di Marikh!

Dan ini fenomena aneh gerakan melawan disebut "Mundur Motion" Kebanyakan saintis menyatakan bahawa semua planet akan mengalami yang sama, sekurang-kurangnya planet Bumi kita adalah salah satunya. Planet Bumi akan bergerak ke arah berlawanan beberapa hari dan matahari akan terbit dari barat!

Hal ini boleh berlaku segera dan kita tidak menyedari! Munculnya matahari dari barat disebutkan dalam hadis dan ini merupakan tanda utama dari hari penghakiman, kebanyakan jika tidak semua, tanda-tanda kecil telah berlaku. Bangun. dicintai Rasul Kami Mohamed (saw) berkata: "Salah satu tanda-tanda jam matahari akan terbit dari barat, di mana tidak ada lagi tauba (pengampunan) akan diberikan"

Dan! Hal aneh sebahagian besar ulama kita Syariah disebutkan bahawa matahari terbit dari barat hanya terjadi sekali pada hari itu, matahari akan terbit dari barat kemudian kembali dari timur dan terus sampai keinginan Allah dan ini mirip dengan apa yang yang terjadi kepada Mars itu berhenti, maka tentu saja perubahan dari pengarahan untuk waktu yang singkat lalu kembali ke jalan selepas itu.

Dan Abdullah Bin Amro (RA) berkata: (Aku menghafalkan dari Rasul (SAW) sebuah hadis Aku tidak akan melupakan aku mendengar Rasul Allah (SAW) berkata: "ayat pertama yang datang munculnya matahari dari barat) [ Ahmad]. Dan Rasul SAW "Allah melebarkan kerahmatanNya di malam hari untuk mengampuni orang berdosa pagi, danmelebarkan kerahmatanNya di pagi hari untuk mengampuni orang berdosa malam sampai matahari terbit dari barat" [Muslim].

Kabar ini sangat penting kerana membawa serta banyak tanda peringatan dan mengingati kedatangan seorang DUNIA baru - dunia dia akhirat Ketika kita menunjukkan ini hadis diberitahu bahawa 1400 tahun yang lalu tentang keajaiban ini .. anda akan lihat Insya Allah, banyak akan kembali ke jalan yang benar ...

Dan kaum muslimin jika mereka melihat ini fenomena yang berlaku di Marikh yang tahu mungkin itu akan membawa mereka lebih dekat dengan PENCIPTA kita. Semoga Allah menjaga kita semua di jalan yang benar dan berikan kami berjaya di dunia ini dan juga di akhirat.

0 comments: